reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
František Lovíšek

František Lovíšek

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som úprimný, tolerantný a otvorený s pozitívnym náhľadom na ľudí. Nikdy sa nechcem hádať a som prvý, ktorý podá ruku na uzmierenie. Zmysel života vidím v pomoci druhým. Viem, že stále toho málo viem, tak sa rád učím nové veci. Viem, že mám len svoj pohľad, ale rád sa pozriem aj z druhej strany. Chcem vedieť názor druhých. Moje silné stránky sú v riadení a komunikácii. Vyše 25 rokov pôsobím v IT segmente na rôznych pozíciách. Som duchovný otec ERP cloudového systému keepi. Občas prednášam na vysokých školách o ERP a MIS. Začal som písať knihu o komunikácii a sci-fi rozprávky pre dospelých. Verím v budúcnosť on-line sveta a som jeho propagátor. Angažujem sa aj v oblasti malého podnikania, kde som členom prezídia Slovenskej asociácie malých a stredných podnikov a živnostníkov. Som veriaci. Katolík. V roku 2007 som sa dal pokrstiť. Došiel som k poznaniu, že Boh existuje. Uznávam demokraciu. Moje práva končia tam, kde začínajú práva druhých. Teším sa na komunikáciu s vami a vaše názory :-). Zoznam autorových rubrík:  O životePraktická radaKomunikačná trilógiaIT, ERP a on-line svetZamyslenieAko sa žije s BohomTaké kacírskePolitikaSci-fi rozprávkyNezaradenéSúkromné

reklama

Také kacírske

Také kacírske! Kacír u pápeža, alebo môže sa hriešnik v dnešnej dobe obrátiť a žiť s Bohom

František Lovíšek

Také kacírske! Kacír u pápeža, alebo môže sa hriešnik v dnešnej dobe obrátiť a žiť s Bohom

Áno, môže! Aspoň ja to tvrdím. Na svojom príklade. Ja píšuc také kacírske, hľadajúci v tme som sa vrátil včera z púte z Talianska.

  • 15. máj 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 116x
  • 23
Také kacírske! Prečo krstiť nevedomých!

František Lovíšek

Také kacírske! Prečo krstiť nevedomých!

Áno, krstíme nevedomých, teda novonarodené deti. Len z vôle rodičov a cirkvi ich pokrstíme. Prečo nepočkáme na ich názor? Veď ak Človek = telo + Duša a Duša je od Boha, tak Duša si k Bohu cestu nájde a Boh jej určite pomôže.

  • 8. máj 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 150x
  • 141
Také kacírske! Je eutanázia hriech?

František Lovíšek

Také kacírske! Je eutanázia hriech?

Áno, je. Podľa katolíckej cirkvi je eutanázia hriech. Každé zabitie je hriech. Ale otázka na riešenie je, kedy duša odchádza z tela. Keď Človek = Telo + Duša a my udržujeme v umelom spánku telo človeka, je tam ešte duša?

  • 1. máj 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 122x
  • 35
Také kacírske! Je potrat hriech, alebo kedy vstúpi duša do tela a koľkokrát?

František Lovíšek

Také kacírske! Je potrat hriech, alebo kedy vstúpi duša do tela a koľkokrát?

Áno, potrat je hriech. Aspoň z pohľadu Katolíckej cirkvi určite. Ale moje kocky v hlave a riešenie rovníc hovoria, že Človek = Telo (s mozgom, ktoré vie klonovaním vytvoriť aj človek) + Duša (nesmrteľná duša, duša zrodená z Boha).

  • 24. apr 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 387x
  • 32
Také kacírske! Potrebuje Boh určenie pohlavia?

František Lovíšek

Také kacírske! Potrebuje Boh určenie pohlavia?

A znova som sa zamyslel. Teraz na prechádzke s mojim malým pudlíkom. A prišla mi otázka. Taká kacírska! Potrebuje Boh určenie pohlavia, keď nepotrebuje telo? No a vyšlo mi že nie.

  • 17. apr 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 210x
  • 13
reklama
Také kacírske! Potrebuje Boh telo?

František Lovíšek

Také kacírske! Potrebuje Boh telo?

Tak som sa zamyslel, bolo to v kostole na omši, k čomu Boh potrebuje telo. Veď je nekonečný. On je vždy a všade. On, ktorý nepotrebuje čas, priestor ani hmotu. A došiel som k záveru, že nepotrebuje!

  • 10. apr 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 32
reklama
SkryťZatvoriť reklamu