reklama

Také kacírske! Prečo krstiť nevedomých!

Áno, krstíme nevedomých, teda novonarodené deti. Len z vôle rodičov a cirkvi ich pokrstíme. Prečo nepočkáme na ich názor? Veď ak Človek = telo + Duša a Duša je od Boha, tak Duša si k Bohu cestu nájde a Boh jej určite pomôže.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (141)

Tak, prečo nepočkáme na ich názor. Bojíme sa ho? Alebo si myslíme, že sme múdrejší ako oni? Alebo je to len, aby už bola ovečka v tom alebo onom košiari? Áno, krstíme, aby sme zmyli prvotný hriech a cirkev to tak robí, kvôli tomu, že keď náhodou dieťa zomrie, tak aby nemalo prvotný hriech. A možno som to správne ani nepochopil. Ale aký už len hriech má duša od Boha len narodená. Viem, že sa učí, že prvotný hriech je od Adama a Evy. No ale ja som to nikde v Biblii, teda tej druhej nečítal. Tam, som len čítal, že Ježiš sa dal pokrstiť ako dospelý a tak je to správne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aj ostatní sa krstili, ale ako dospelí. Tak prečo sme my, teraz viac ako oni za Krista? Prečo nenecháme Dušu rozhodnúť sa a ja pevne verím, že by sa dala pokrstiť. Veď čo je krajšie ako žiť s Bohom a milovať Ho a milovať blížneho svojho ako seba samého.

Tak tak nejako priatelia moji. A vy, aký názor máte?

František Lovíšek

František Lovíšek

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som úprimný, tolerantný a otvorený s pozitívnym náhľadom na ľudí. Nikdy sa nechcem hádať a som prvý, ktorý podá ruku na uzmierenie. Zmysel života vidím v pomoci druhým. Viem, že stále toho málo viem, tak sa rád učím nové veci. Viem, že mám len svoj pohľad, ale rád sa pozriem aj z druhej strany. Chcem vedieť názor druhých. Moje silné stránky sú v riadení a komunikácii. Vyše 25 rokov pôsobím v IT segmente na rôznych pozíciách. Som duchovný otec ERP cloudového systému keepi. Občas prednášam na vysokých školách o ERP a MIS. Začal som písať knihu o komunikácii a sci-fi rozprávky pre dospelých. Verím v budúcnosť on-line sveta a som jeho propagátor. Angažujem sa aj v oblasti malého podnikania, kde som členom prezídia Slovenskej asociácie malých a stredných podnikov a živnostníkov. Som veriaci. Katolík. V roku 2007 som sa dal pokrstiť. Došiel som k poznaniu, že Boh existuje. Uznávam demokraciu. Moje práva končia tam, kde začínajú práva druhých. Teším sa na komunikáciu s vami a vaše názory :-). Zoznam autorových rubrík:  O životePraktická radaKomunikačná trilógiaIT, ERP a on-line svetZamyslenieAko sa žije s BohomTaké kacírskePolitikaSci-fi rozprávkyNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu