reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
František Lovíšek

František Lovíšek

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som úprimný, tolerantný a otvorený s pozitívnym náhľadom na ľudí. Nikdy sa nechcem hádať a som prvý, ktorý podá ruku na uzmierenie. Zmysel života vidím v pomoci druhým. Viem, že stále toho málo viem, tak sa rád učím nové veci. Viem, že mám len svoj pohľad, ale rád sa pozriem aj z druhej strany. Chcem vedieť názor druhých. Moje silné stránky sú v riadení a komunikácii. Vyše 25 rokov pôsobím v IT segmente na rôznych pozíciách. Som duchovný otec ERP cloudového systému keepi. Občas prednášam na vysokých školách o ERP a MIS. Začal som písať knihu o komunikácii a sci-fi rozprávky pre dospelých. Verím v budúcnosť on-line sveta a som jeho propagátor. Angažujem sa aj v oblasti malého podnikania, kde som členom prezídia Slovenskej asociácie malých a stredných podnikov a živnostníkov. Som veriaci. Katolík. V roku 2007 som sa dal pokrstiť. Došiel som k poznaniu, že Boh existuje. Uznávam demokraciu. Moje práva končia tam, kde začínajú práva druhých. Teším sa na komunikáciu s vami a vaše názory :-). Zoznam autorových rubrík:  O životePraktická radaKomunikačná trilógiaIT, ERP a on-line svetZamyslenieAko sa žije s BohomTaké kacírskePolitikaSci-fi rozprávkyNezaradenéSúkromné

reklama

Politika

Bol som pozrieť do Bruselu na croissanty s europoslancom Ivanom Štefancom

František Lovíšek

Bol som pozrieť do Bruselu na croissanty s europoslancom Ivanom Štefancom

A teraz už vážne. Slovenská asociácia malých a stredných podnikov a živnostníkov dostala pozvánku na pracovné raňajky na tému slovenského predsedníctva v Rade EU a dôrazu jeho priorít na malé a stredné podniky. Tak som išiel.

  • 17. júl 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 749x
  • 1
Tak som sa zamyslel a došiel som k názoru, že máme super vládu! A nie som na práškoch :-)

František Lovíšek

Politika Tak som sa zamyslel a došiel som k názoru, že máme super vládu! A nie som na práškoch :-)

Áno, je to tak. Máme super vládu. Teda skôr koalíciu a opozíciu. Ale naozaj super. Keď skončili voľby a došlo k dohode koalície, tak mi to nevoňalo. Ale dnes, s odstupom času, je to to najlepšie čo nás mohlo stretnúť.

  • 15. jún 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 258x
  • 1
A je to tu. Hurá! Tri krát hurá!

František Lovíšek

Politika A je to tu. Hurá! Tri krát hurá!

Áno, je tu nádherný čas.Čas jarného zobúdzania. Ale čo tam po jari. Hlavne, že sa zobúdzajú naši politici. Veď sú voľby. A toľko sľubov. Hneď mi je dobre na duši. Čaká ma určite nádherná budúcnosť.

  • 26. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 892x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu