reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
František Lovíšek

František Lovíšek

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som úprimný, tolerantný a otvorený s pozitívnym náhľadom na ľudí. Nikdy sa nechcem hádať a som prvý, ktorý podá ruku na uzmierenie. Zmysel života vidím v pomoci druhým. Viem, že stále toho málo viem, tak sa rád učím nové veci. Viem, že mám len svoj pohľad, ale rád sa pozriem aj z druhej strany. Chcem vedieť názor druhých. Moje silné stránky sú v riadení a komunikácii. Vyše 25 rokov pôsobím v IT segmente na rôznych pozíciách. Som duchovný otec ERP cloudového systému keepi. Občas prednášam na vysokých školách o ERP a MIS. Začal som písať knihu o komunikácii a sci-fi rozprávky pre dospelých. Verím v budúcnosť on-line sveta a som jeho propagátor. Angažujem sa aj v oblasti malého podnikania, kde som členom prezídia Slovenskej asociácie malých a stredných podnikov a živnostníkov. Som veriaci. Katolík. V roku 2007 som sa dal pokrstiť. Došiel som k poznaniu, že Boh existuje. Uznávam demokraciu. Moje práva končia tam, kde začínajú práva druhých. Teším sa na komunikáciu s vami a vaše názory :-). Zoznam autorových rubrík:  O životePraktická radaKomunikačná trilógiaIT, ERP a on-line svetZamyslenieAko sa žije s BohomTaké kacírskePolitikaSci-fi rozprávkyNezaradenéSúkromné

reklama

Zamyslenie

Peniaze alebo láska, alebo čo po mne ostane keď zomriem

František Lovíšek

Peniaze alebo láska, alebo čo po mne ostane keď zomriem

Také jednoduché. Čo chcem aby po mne ostalo? Píšem a môj 6 ročny vnuk mi sedí na kolenách. A pýtam sa ho Čo chceš, aby po mne ostalo? A on tak detsky Láska o Tebe v mojom srdci. A ešte dodal Aby Boh bol pri Tebe.

  • 5. máj 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 020x
  • 1
Naplnil som srdce láskou.

František Lovíšek

Naplnil som srdce láskou.

Áno. Myslím, že sa mi to už konečne podarilo. Práve teraz. Na veľký týždeň. Veď už sa patrilo. Po toľkých rokoch. Jasné, niekto to vie skôr. Ale každý je iný. Tak je to správne. Už viem prečo je bolesť a utrpenie.

  • 26. mar 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Zobudí aktívny Anjel spiacich nesmelých?

František Lovíšek

Zobudí aktívny Anjel spiacich nesmelých?

Zbadal som Anjela. Jasné, je to človek. Ale sa mi tak zdá, ako Anjel. Nie, nie je ho vidieť, lebo nemá 15% rast zisku v podniku. A ani nemá politické sľuby v ústach. No a nie je ani na plagátoch.

  • 27. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu