reklama

Freelancer, čo to je? To je nadávka? Nie. To je spôsob, ako byť zamestnaný v 21.storočí.

Áno som freelancer. A je mi dobre. Vyberám si to, čo ma skutočne baví a mám čas pre seba aj druhých. To je zamestnanie 21.storočia. Nie sedieť 8 až 12 hodín niekde. A robiť čo prikážu. Viem, viem. Nie každý má tú možnosť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Na toto som sa odhodlával veľmi dlho. Musel som dozrieť, ako jablko, alebo hruška. No ale teraz viem, že toto je to, čo chcem robiť. Viac vecí naraz. A ja, si rozhodujem čo chcem robiť. A za koľko. Nie úplne ja. Ale s Bohom, s Nimi, s Prírodou, s Vesmírom. A tak je to správne. Všetko má svoj čas. 

A môj nastal. Teraz. Už som dosť silný aby som bol freelancer. A dosť skúsený, aby som vedel ponúknuť pridanú hodnotu iným. Tým, ktorí to potrebujú. Firmám, spoločnostiam, ľudom, blízkym.

A mám čo ponúknuť. Za svoj život som získal nesmierne veľa skúseností, veľa som sa naučil. A veľmi som sa musel zmeniť. Aby som dal. Nie ja som hlavný, ale ostatní. Ja som tu pre druhých. A tak je to správne a tak je to dobré,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja len pomáham ostatným rásť a dovediem dielo do konca. Áno, ja ako IT manager. To je to, čo viem robiť. A teraz naozaj dobre. S Bohom, s Nimi, s Prírodou, s Vesmírom. Zhmotňujem myšlienky svoje a iných v skutočné reálne diela. Tak, ako to bolo s www.keepi.eu, www.keepi.sk. Najprv bola moja myšlienka a teraz skutočnosť. Skutočné dielo. Skutočný EPR systém na báze zadarmo pre všetkých. A platí sa len za pridané veci, ktoré si ľudia, firmy zaplatia, keď to potrebujú. Áno. To je svet 21. storočia On-line svet. A tu spolupracujem aj s ostatnými on-line. Službami, appkami ... a sú spojené cez www.beapp.sk. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Áno a funguje to. Na báze spolupráce a úprimnej radosti s užívania toho dobrého z každého produktu a služieb. Ako je napríklad www.firmaren.sk, www.crif.sk, a mnoho ďalších služieb a appiek cez www.beapp.sk.

Tak, tak ja dnes fungujem. Pre všetkých. A on-line. Som tu. Miesto nie je dôležité. Fungujem cez on-line priestor aj s pomocou OneDrive od Microstoft-u. A na mobile som zase na na Android a google. Mapy, vyhľadávanie a komunikácia. A všetko si zapisujem do MS One Note. A k tomu MS Outlook. Všetko funguje. Takže mám jeden notebook-tablet, to je vec a jeden mobil. A všetko viem a všade sa dostanem.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A čo vy priatelia. Ako fungujete?

František Lovíšek

František Lovíšek

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som úprimný, tolerantný a otvorený s pozitívnym náhľadom na ľudí. Nikdy sa nechcem hádať a som prvý, ktorý podá ruku na uzmierenie. Zmysel života vidím v pomoci druhým. Viem, že stále toho málo viem, tak sa rád učím nové veci. Viem, že mám len svoj pohľad, ale rád sa pozriem aj z druhej strany. Chcem vedieť názor druhých. Moje silné stránky sú v riadení a komunikácii. Vyše 25 rokov pôsobím v IT segmente na rôznych pozíciách. Som duchovný otec ERP cloudového systému keepi. Občas prednášam na vysokých školách o ERP a MIS. Začal som písať knihu o komunikácii a sci-fi rozprávky pre dospelých. Verím v budúcnosť on-line sveta a som jeho propagátor. Angažujem sa aj v oblasti malého podnikania, kde som členom prezídia Slovenskej asociácie malých a stredných podnikov a živnostníkov. Som veriaci. Katolík. V roku 2007 som sa dal pokrstiť. Došiel som k poznaniu, že Boh existuje. Uznávam demokraciu. Moje práva končia tam, kde začínajú práva druhých. Teším sa na komunikáciu s vami a vaše názory :-). Zoznam autorových rubrík:  O životePraktická radaKomunikačná trilógiaIT, ERP a on-line svetZamyslenieAko sa žije s BohomTaké kacírskePolitikaSci-fi rozprávkyNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu