reklama

Bol som pozrieť do Bruselu na croissanty s europoslancom Ivanom Štefancom

A teraz už vážne. Slovenská asociácia malých a stredných podnikov a živnostníkov dostala pozvánku na pracovné raňajky na tému slovenského predsedníctva v Rade EU a dôrazu jeho priorít na malé a stredné podniky. Tak som išiel.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Ivana Štefanca si vážim pre jeho čisté názory, pokoj a rozhľadenosť vízií do budúcnosti. A preto som ho aj krúžkoval ako do nášho, tak aj do EU parlamentu. A viete, že Ivan Štefanec je aj Vice President of SME EUROPE, Cgairman of the Working Group Admninistrative simplification? Ja som to nevedel. A škoda toho.

Viem, že jedna lastovička leto nerobí, ale niekde sa začať musí a takéto príležitosti na nadviazanie kontaktov sú vždy dobré. Hlavné slovo mal Peter Javorčík, stály predstaviteľ SR pri Európskej únii a boli tam aj zástupcovia obdobných združení v EU ako my SAMP

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
  • Bendt Bendtsen MEP, President of SME EUROPE, Member of the Committeen on Industry, Research and Enerdy

  • Iuliu Winkler MEP, First-Vice President of SME EUROPE, Vice Chair of the Committee on International Trade

  • Paul Rubig MEP, Honorary President of SME EUROPE, Member of the Committee on Industry, Research and Energy, President of STOA

  • Patrick Gibbels, Secretary General of European Small Business Alliance

Moderátor bol Horst Heitz, Executive Director of SME EUROPE.

To čo ponúka Brusel alebo lepšie povedané Európska únia, my doma možno ani nevieme. A náš záujem je len vlažný. A to je veľká škoda. Áno, vidíme len obrovskú byrokraciu, veľa káuz a nedosiahnuteľnosť výsledku, ale keď nič nespravíme tak nič nedostaneme.

No a preto som strávil na letiskách a v lietadlách viac ako 12 hodín a v hotely pobudol 8 hodín a na cestách vlakom a autobusom ďalších 6 hodín, aby som mohol byť 2,5 hodiny tam, kde sa to všetko deje. Priamo tam. A tam, je to úplne iné. Tak priatelia. Chodte, ja už som tam bol a ešte sa vrátim, keď už sú dvere otvorené a kontakty nadviazané, lebo tam je toho veľa čo môžeme dostať, len sa netreba báť. 

František Lovíšek

František Lovíšek

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som úprimný, tolerantný a otvorený s pozitívnym náhľadom na ľudí. Nikdy sa nechcem hádať a som prvý, ktorý podá ruku na uzmierenie. Zmysel života vidím v pomoci druhým. Viem, že stále toho málo viem, tak sa rád učím nové veci. Viem, že mám len svoj pohľad, ale rád sa pozriem aj z druhej strany. Chcem vedieť názor druhých. Moje silné stránky sú v riadení a komunikácii. Vyše 25 rokov pôsobím v IT segmente na rôznych pozíciách. Som duchovný otec ERP cloudového systému keepi. Občas prednášam na vysokých školách o ERP a MIS. Začal som písať knihu o komunikácii a sci-fi rozprávky pre dospelých. Verím v budúcnosť on-line sveta a som jeho propagátor. Angažujem sa aj v oblasti malého podnikania, kde som členom prezídia Slovenskej asociácie malých a stredných podnikov a živnostníkov. Som veriaci. Katolík. V roku 2007 som sa dal pokrstiť. Došiel som k poznaniu, že Boh existuje. Uznávam demokraciu. Moje práva končia tam, kde začínajú práva druhých. Teším sa na komunikáciu s vami a vaše názory :-). Zoznam autorových rubrík:  O životePraktická radaKomunikačná trilógiaIT, ERP a on-line svetZamyslenieAko sa žije s BohomTaké kacírskePolitikaSci-fi rozprávkyNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu