reklama

Uveriť a žiť ľahšie

Tak som uveril. A žije sa mi naozaj neskutočne ľahšie. Áno, ja IT manažér, niekdy s platom 3.500 a 20.000 ročnými odmenami Teraz žijem len z toho čo si za mesiac zarobím. Ako živnostník. Bez auta. Len tak voľne. A koľko mám času.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Aj pre IT (informačné technológie), moju veľkú lásku. Veď som stále manažér. Ale aj pre druhých a aj seba. Hlavne druhých. Vždy mám pre všetkých čas. Porozprávať, pomôcť, poradiť. Áno, mám aj stabilné zákazky, ale v podstatne nižších číslach. 

A tak, môžem sa venovať aj písaniu blogov. Áno a koľko ľudí mi "fandí" a hneď aké úvahy na moju adresu. Preto možno tí, čo ma nepoznajú, tak len odkazujem, že som neplodný, nikdy som nemal vlastné deti a preto som ich rád z domýšľavosti nazýval všetky svojimi deti. A tiež som nikdy nemal sobáš v kostole. No a od piatka som aj druhý krát rozvedený. To je ale chaos, že? :-).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak teraz som sám. Ale nie sám. S Bohom. A všetkými tými čo sú okolo mňa. Všetkých milujem. Tak ako sa patrí. Milovať Boha a svojich blížnych ako seba samého.

No a koľko príkladov mám, čo všetko mi Boh (Vesmír, Príroda, ... dosaď si čo sa Ti hodí) už pripravil. Áno, hladil mi cestu.

Na púti v Taliansku som sa modlil v kostole, zavreté oči a len ma stále niečo vyrušovalo A ja tak "Bože, však sa k Tebe modlím, tak čo ma rušíš :-)" a stále ma niečo rušilo. No a zdvihnem hlavu. A moja skupina nikde. Tak som so srdcom poletujúceho kolibríka vybehol a hľadal ich. A oni nikde. A tak som behal a hľadal. A nič. No a potom myšlienka. "Vráť sa". Tak som sa vrátil a tam kňaz. Taliansky. No a ja so svojimi dvoma rečami Slovenskou a Českou sa pýtam. "Slovak, group"? To bola múdrosť, že? A on, tak jednoducho "Tomba". No a išiel som dole k hrobke svätého pátra Pia a tam moja skupina.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Alebo, pri návrate z Talianska mi odchádzal vlak z Nového Mesta nad Váhom o 9:20. Vystupujem na železničnej stanici o 9:17. A ja chvatom. Áno, vlak stíham, ale budem platiť príplatok 1,5 Euro. Škoda tých peňazí. A v tom hlásenie. Vlak do Vaďoviec mešká 10 minút (čakal zmeškaný prípoj). Takže ja som si v pokoji kúpil lístok a nasadol.

No a do tretice. V Ríme sa mi rozpadli topánky. A iné nemám. Čo už len budem robiť. Jasné, že má iné, ale to sú športové a k slušnému oblečeniu sa nehodia. A myšlienka, nemôžeš chodiť neupravený. A tak som v Starej Turej v utorok s odhodlaním, že pustím žilou 80 Euro si išiel kúpiť topánky. A prídem pred obchod a tam už žiadna obuv. Ale farby laky. Tak tu si asi nekúpim topánky. No ale keď prišla myšlienka, tak idem. A pýtam sa. "Tu sa kedysi predávali topánky?".Áno, ale nevynášalo, tak sme sa zmenili na farby laky". "No OK" ,pomyslel som si. A spýtam sa "a čo tak topánky" a oni "máme ešte výpredaj. Tu sa pozrite" A tak som pozrel. Jedny boli pekné a hodili sa mi, aj moja veľkosť. No a celé za 6 Euro.No nekúp to :-). 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak tak, sa mi žije, keď verím. A čo vy priatelia? Aké méte skúsenosti?

No a ešte pre tých, ktorí by mi chceli hovoriť, že neviem gramatiku. Tak len toľko. Neviem. A už ani nebudem vedieť. Viem nepatrí sa. Ale čo už. A v dnešnom on-line svete je to aj tak jedno. A myslím si, že podstatná je myšlienka a skutky. Čo vy na to?

František Lovíšek

František Lovíšek

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som úprimný, tolerantný a otvorený s pozitívnym náhľadom na ľudí. Nikdy sa nechcem hádať a som prvý, ktorý podá ruku na uzmierenie. Zmysel života vidím v pomoci druhým. Viem, že stále toho málo viem, tak sa rád učím nové veci. Viem, že mám len svoj pohľad, ale rád sa pozriem aj z druhej strany. Chcem vedieť názor druhých. Moje silné stránky sú v riadení a komunikácii. Vyše 25 rokov pôsobím v IT segmente na rôznych pozíciách. Som duchovný otec ERP cloudového systému keepi. Občas prednášam na vysokých školách o ERP a MIS. Začal som písať knihu o komunikácii a sci-fi rozprávky pre dospelých. Verím v budúcnosť on-line sveta a som jeho propagátor. Angažujem sa aj v oblasti malého podnikania, kde som členom prezídia Slovenskej asociácie malých a stredných podnikov a živnostníkov. Som veriaci. Katolík. V roku 2007 som sa dal pokrstiť. Došiel som k poznaniu, že Boh existuje. Uznávam demokraciu. Moje práva končia tam, kde začínajú práva druhých. Teším sa na komunikáciu s vami a vaše názory :-). Zoznam autorových rubrík:  O životePraktická radaKomunikačná trilógiaIT, ERP a on-line svetZamyslenieAko sa žije s BohomTaké kacírskePolitikaSci-fi rozprávkyNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu