reklama

Také kacírske! Potrebuje Boh určenie pohlavia?

A znova som sa zamyslel. Teraz na prechádzke s mojim malým pudlíkom. A prišla mi otázka. Taká kacírska! Potrebuje Boh určenie pohlavia, keď nepotrebuje telo? No a vyšlo mi že nie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Moje kocky v hlave sa snažili vyriešiť matematickú rovnicu. Potrebuje Boh určenie pohlavia. Veď je všemohúci, stvoriteľ vesmírov. Nepotrebuje, ale vytvára, čas, priestor a hmotu. Tak prečo by potreboval určenie pohlavia. Už minule mi vyšlo, že nepotrebuje telo. Áno, kacírske. A teraz. Moje kocky v hlave hovoria, že On nepotrebuje určenie pohlavia. Také kacírske. To je len pre nás. Nás na Zemi. Nás, nedokonalých. Čo potrebujeme telo, pre našu dušu. No a to telo na tejto planéte Zem rozlišuje pohlavie. Lebo Boh to tak stvoril a tak je to dobré. Ale keď Boh, nepotrebuje určenie pohlavia, tak rovnice sa preskupujú a vychádza mi, že ani Boh Ježiš nepotrebuje určenie pohlavia. Áno, tu na Zemi potreboval. Lebo tu je to tak treba. Ale Boh Ježiš v spojení s Bohom Otcom. Načo určenie pohlavia?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No a keď nemá Boh určenie pohlavia, má ho moja duša? A rovnice sa riešia, kocky preskupujú. No a vychádza mi, že ani moja duša nepotrebuje a nemá určenie pohlavia. 

A potom som zmätený.Toľko emócií. Kladných aj negatívnych. A počul som vykrikovať niektorých "Ja ktorý verím v Boha, to predsa nemôže byť inak, len muž a žena to je manželstvo. A spolu s deťmi tvoria rodinu.". 

A potom druhí "Na pohlaví nezáleží, hlavne, že sa máme radi a máme lásku v srdci."

No a ja úplne zmätený. Kto má pravdu. A prečo toľko nenávisti. Kde sú dve základné prikázania. Miluješ Boha ... a miluješ blížneho ako seba samého. To mi ušlo. Vytratilo sa z ulíc. Len agresia a nenávisť skupín k niečomu, čo ani nie je dôležité. Pohlavie. Áno, pohlavie nie je dôležité. Ale láska áno.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Boh stvoril všetky stvorenia na Zemi. Aj z jedného aj z druhého tábora. A kde je láska blížneho medzi nimi?

Tak som sa zamyslel. Čo to vlastne chcú jedna aj druhá strana? Źe manželstvo je len zväzok muža a ženy. OK. To dáva zmysel. Ale dáva mi aj zmysel registrované partnerstvá, pretože sa tak žije ľahšie a duši je to jedno, veď ona pohlavie nerozlišuje. 

Ale potom je tu iná vec. To už nejde ani s mojimi kockami. Rodičovstvo a výchova detí. Fakt je, že dieťa sa narodí žene a muž pri tom fyzicky nemusí byť, stačia jeho spermie. 

A potom ďalší pohľad, na plné detské domovy, kde dieťa je len zamestnanie. Áno, veľmi si vážim tých ktorý tam robia. Je to veľká odvaha. Ale nie je to domov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čo je lepšie? Keď nechcené dieťa vyrastá v detskom domove a bez lásky a rodinných návykov. Alebo ho vychovávajú milujúce bezpohlavné duše a naučia ho, ako žiť v rodine. A dajú mu lásku na celý život. 

Tak, tak nejako priatelia som so svojimi kockami a rovnicami dnes riešil čo s pohlavím ... A čo vy? Aký máte názor?

František Lovíšek

František Lovíšek

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som úprimný, tolerantný a otvorený s pozitívnym náhľadom na ľudí. Nikdy sa nechcem hádať a som prvý, ktorý podá ruku na uzmierenie. Zmysel života vidím v pomoci druhým. Viem, že stále toho málo viem, tak sa rád učím nové veci. Viem, že mám len svoj pohľad, ale rád sa pozriem aj z druhej strany. Chcem vedieť názor druhých. Moje silné stránky sú v riadení a komunikácii. Vyše 25 rokov pôsobím v IT segmente na rôznych pozíciách. Som duchovný otec ERP cloudového systému keepi. Občas prednášam na vysokých školách o ERP a MIS. Začal som písať knihu o komunikácii a sci-fi rozprávky pre dospelých. Verím v budúcnosť on-line sveta a som jeho propagátor. Angažujem sa aj v oblasti malého podnikania, kde som členom prezídia Slovenskej asociácie malých a stredných podnikov a živnostníkov. Som veriaci. Katolík. V roku 2007 som sa dal pokrstiť. Došiel som k poznaniu, že Boh existuje. Uznávam demokraciu. Moje práva končia tam, kde začínajú práva druhých. Teším sa na komunikáciu s vami a vaše názory :-). Zoznam autorových rubrík:  O životePraktická radaKomunikačná trilógiaIT, ERP a on-line svetZamyslenieAko sa žije s BohomTaké kacírskePolitikaSci-fi rozprávkyNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu