reklama

Také kacírske! Potrebuje Boh telo?

Tak som sa zamyslel, bolo to v kostole na omši, k čomu Boh potrebuje telo. Veď je nekonečný. On je vždy a všade. On, ktorý nepotrebuje čas, priestor ani hmotu. A došiel som k záveru, že nepotrebuje!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (32)

Také kacírske, však? Áno, je. Som človek s prísnym logickým myslením. V hlave mám kocky, ktoré sa preskupujú tak, aby všetko malo svoj poriadok a zmysel. Poznám len 0 a 1.Veď som vyštudoval EF SVŠT a pracujem v IT segmente.

Ja, neveriaci a nepokrstený som na svojej ceste životom dospel k tomu, že Boh existuje. Má to pre mňa logiku i usporiadanie a preto som sa dal v roku 2007 pokrstiť. 

Ale, aby som neodbočoval. Keď som sa zamyslel, tak ako pri riešení matematickej rovnice či Boh potrebuje telo, vyšlo mi, že nepotrebuje. Načo by mu bolo? On je všade. Je stvoriteľ vesmíru (cez veľký tresk). A určite nie len jedného, ale n-vesmírov. Je stvoriteľ života a podľa mňa nie len na Zemi, ale aj na iných planétach. Veď prečo by sa obmedzoval. Tak prečo by mal mať telo? Telo, ktoré obmedzuje.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Telo dnes dokáže vytvoriť klonovaním aj človek, ale dokáže vytvoriť dušu? Nie, to len On. Tak prečo by Boh mal mať telo? Takže ak pripustím, že nepotrebuje, to ale neznamená, že si ho nevie vytvoriť, veď je všemohúci, tak potom vyvstáva ďalšia otázka. 

Potrebuje Ježiš Kristus telo? V apoštolskom vyznaní viery je písané "... vystúpil na nebesia a sedí po pravici Boha Otca všemohúceho." Ale keď Otec nemá telo, ako môže sedieť Ježiš po Jeho pravici? On Boh Ježiš sa spojil s Bohom Otcom, to dáva logiku a zmysel, ale telo nie.

Keď pokračujem v čítaní z apoštolského vyznania viery "... verím vo vzkriesenie tela a v život večný ..." Načo by mi už len bolo telo. Veď chcem žiť večne a s Bohom a on telo nemá, tak prečo ja? Áno, duša je nesmrteľná a tu na Zemi sa musí veľa učiť skrze cestu utrpenia Ježiša Krista. Ale prečo by som chcel vzkriesiť telo? Áno, budú ma súdiť a mám život večný. Ale čo keď moja duša potrebuje ešte čas na "opravu". Tak prečo nie znovuzrodenie v inom tele, v inom čase, v inom priestore, planéte či vesmíre. Tak aby duša mala čas rásť. To dáva zmysel. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takto priatelia mi tá moja logika dala kacírske riešenie rovníc, ale srdce mám stále naplnené láskou. Verím v Boha a milujem ho nadovšetko a milujem blížneho svojho, alebo sa aspoň o to snažím, ako seba samého. 

František Lovíšek

František Lovíšek

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som úprimný, tolerantný a otvorený s pozitívnym náhľadom na ľudí. Nikdy sa nechcem hádať a som prvý, ktorý podá ruku na uzmierenie. Zmysel života vidím v pomoci druhým. Viem, že stále toho málo viem, tak sa rád učím nové veci. Viem, že mám len svoj pohľad, ale rád sa pozriem aj z druhej strany. Chcem vedieť názor druhých. Moje silné stránky sú v riadení a komunikácii. Vyše 25 rokov pôsobím v IT segmente na rôznych pozíciách. Som duchovný otec ERP cloudového systému keepi. Občas prednášam na vysokých školách o ERP a MIS. Začal som písať knihu o komunikácii a sci-fi rozprávky pre dospelých. Verím v budúcnosť on-line sveta a som jeho propagátor. Angažujem sa aj v oblasti malého podnikania, kde som členom prezídia Slovenskej asociácie malých a stredných podnikov a živnostníkov. Som veriaci. Katolík. V roku 2007 som sa dal pokrstiť. Došiel som k poznaniu, že Boh existuje. Uznávam demokraciu. Moje práva končia tam, kde začínajú práva druhých. Teším sa na komunikáciu s vami a vaše názory :-). Zoznam autorových rubrík:  O životePraktická radaKomunikačná trilógiaIT, ERP a on-line svetZamyslenieAko sa žije s BohomTaké kacírskePolitikaSci-fi rozprávkyNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu